PRASASTI SELARAS PRODUCTION - Bekasi

Company name
PRASASTI SELARAS PRODUCTION
Location
JL Nusa Indah C5 No 17 Bekasi Barat Harapan Baru Regency, 17133, Bekasi, Java, Indonesia
Contact number
+62 21 4870 3664
Mobile phone
0857 1540 5657
Fax
+62 21 480 4624
E-mail address
Company description
PS Production adalah perusahaan yang bergerak dalam bidang jasa konsultasi event serta pelaksanaannya dalam berbagai bentuk event yang dibutuhkan oleh Perusahaan, Instansi Pendidikan dan Organisasi.

Badan Hukum Prasasti Selaras berdiri pada tahun 2006 dengan didukung oleh sumber daya berpengalaman pada bidang penyelenggaraan event dan training mulai proses perencanaan hingga pelaksanaan baik berskala kecil hingga berskala besar.

Dengan dilandasi motivasi yang kuat, pengalaman serta kesungguhan dalam merealisasikan impian/aspirasi/keinginan klien, PS Production selalu fokus pada terobosan-terobosan baru yang menyegarkan.

Reviews

0 Reviews
0.0
 
Write a Review
This company has no reviews. Be the first to share your experiences!

Questions & Answers

Have questions? Get answers from PRASASTI SELARAS PRODUCTION or IndonesiaYP users. Visitors haven’t asked any questions yet.

Is this your business?

Update your business details by adding phone, website, description, working hours, location on map, categories, photos and respond to reviews.
Registered with us in

Similiar Page for Your Business?
Make sure everyone can find your business online. Create your dedicated company page on IndonesiaYP - it's simply and easy!

List Your Business
BACK TO TOP