Gemilang Semesta. PT (Starwash Laundry & Dry Cleaning) - Sunter Agung Podomoro - Jakarta

1.0 1 Review
Company name
Gemilang Semesta. PT (Starwash Laundry & Dry Cleaning) - Sunter Agung Podomoro
Location
JL. Danau Agung II No 10, Sunter Agung Podomoro - North Jakarta, Jakarta, Indonesia
View Map
Contact number
+62 21 7141 6817
Location map
Company description
Gemilang Semesta. PT (Starwash Laundry & Dry Cleaning) - Sunter Agung Podomoro is located in Jakarta, Indonesia. Company is working in Cleaning Equipment & Services business activities. Visit company's website for more information : http://www.starwash.co.id. You can reach the company by phone at +62 21 7141 6817

Reviews

1 Review
1.0
 
Write a Review
1.0
Kecewa sekali dengan pelayanan star wash
Sepertinya star wash sunter tidak mencerminkan pelanggan adalah raja

Saya sudah tel 4x ke star wash sunter nirwana dari hari sabtu 2x , senin 1x semua dijanjikan mau diambil ternyata sampai sekarang tidak diambil
Malah karyawan kasir namanya saya lupa cowok memojokkan saya seakan akan saya yg salah ga kasih alamat rumah

Sekarang kalau dipikir pakai OTAK DAN AKAL LOGIKA , 4 x saya telp tidak kasih alamat , apakah suatu hal yg aneh. Terlebih saya sudah member 2 thnan, yang sering memakai jasa star wash.

Jujur anggaplah saya orang "BEGO", 4X SAYA TELP KE STAR WASH , kenapa semua karyawan starwash tidak menanyakan alamat rumah ??

Jujur saya benar benar kecewa dengan pelayanan dan tanggapan starwash sunter

Semoga bisa lebih baik lagi dalam melayani customer bukannya malah memojokkan dan menyalahkan , biarlah saya rugi 50 rb dan telp saya 4x dan kekesalan saya yang benar benar membuat saya sudah malas memakai jasa starwash

Thanks

Lily
********

Questions & Answers

Have questions? Get answers from Gemilang Semesta. PT (Starwash Laundry & Dry Cleaning) - Sunter Agung Podomoro or IndonesiaYP users. Visitors haven’t asked any questions yet.

Is this your business?

Update your business details by adding phone, website, description, working hours, location on map, categories, photos and respond to reviews.
Registered with us in

Similiar Page for Your Business?
Make sure everyone can find your business online. Create your dedicated company page on IndonesiaYP - it's simply and easy!

List Your Business
BACK TO TOP